[Recommended for foreigners] Lunch plan 外国人推奨・ランチ予約券
Customer service will be in Japanese.
Allergy accommodations are possible, but only Japanese language support is available, and we do not take responsibility for errors in translations made by software. 'Religious meals and vegetarian options' are not available.
※ Please refrain from loud conversations that may disturb other customers
※ We do not allow entry with strong fragrances that may overpower the scent of our food.
※ Please be sure to reply to the email confirming your reservation (not an automated message) from our store. If we cannot contact you, your reservation may be canceled.
※ We ask all accompanying guests to strictly adhere to the usage guidelines. (Especially if a tour guide has made the reservation)
【Important】No refunds will be issued even if the reservation is completely canceled. Changes in the number of people and additional orders will be settled locally.
接客は日本語対応となります
アレルギー対応は可能ですが、日本語のみのサポートとなります。ソフトウェアによる翻訳エラーについては責任を負いかねます。「宗教食」やベジタリアンメニューはご用意しておりません。
※他のお客様に迷惑がかかるような大声での会話はお控えください。
※料理の香りを打ち消すような、香料をつけてのご来店はお断りします。
※日本語対応のみ、翻訳ソフトによる、誤訳に関しては責任を負いかねます
※当店からの(自動送信でない)ご予約確認に関するメールに、必ず返信ください。
お客様と連絡が取れない場合、予約取り消しとさせていただきます。
※ご同伴のお客様すべてにご利用注意事項の徹底をお願いします。
(特に、ツアーガイドの方が予約されている場合)
【重要】予約を全キャンセルされても返金はできません。人数変更・追加注文は増減現地清算します。